Pytania i odpowiedzi

Jak dużo mogę pożyczyć? 

Pierwsza pożyczka nie może przekroczyć kwoty 1500 zł. Po 7 dniach od spłaty pierwszej pożyczki Twój limit wzrośnie do 2000 zł. Kolejny limit w wysokości 2500 zł osiągniesz już po 7 dniach od spłaty drugiej pożyczki. Czwarty limit wynosi 3000 zł. Ostatni limit to 4000 zł - dostępny już od piątej pożyczki.

Jak szybko udzielona pożyczka może znaleźć sie na moim rachunku bankowym?

Jeśli Twój bank jest jednym z poniższych banków:
  • Millennium Bank
  • BRE Bank / mBank / MultiBank
  • BZWBK
  • PKO Bank Polski / Inteligo
  • Pekao SA
  • Alior Bank
  • ING Bank
to przyznane pieniądze będą przesłane do Twojego banku niezwłocznie od momentu rozpatrzenia Twojego wniosku.

Jeśli masz konto w innym banku to żądana kwota znajdzie się na Twoim rachunku maksymalnie w ciągu trzech dni roboczych licząc od momentu otrzymania wniosku.

Czy mogę przedłużyć termin spłaty pożyczki? 

Niestety nie możemy zaoferować Ci przedłużenia spłaty Twojej pożyczki.

Jakie dokumenty i komu muszę przedstawić aby otrzymać pożyczkę?

Nie wymagane są żadne dokumenty, tylko telefon komórkowy i konto w banku w Polsce. W niektórych przypadkach poprosimy Cię o przesłanie wyciągów z konta z 3 ostatnich miesięcy.

Czy muszę dostarczyć jakiś zastaw lub poręczenie?

Nie, żadne z nich nie są konieczne.

Co oznaczają skróty w programie "Zaproś znajomych!"?

  • Znajomy wziął pożyczkę
  • Znajomy nie wziął pożyczki
  • Pieniądze są wypłacone
  • Znajomy stał się klientem ViaSMS.pl jednak przyjął zaproszenie od innej osoby

Czy mogę otrzymać pożyczkę jeśli mam zaciągnięty kredyt w banku lub w innej instytucji
finansowej ?

Tak. Jeśli nie masz nieterminowych spłat pożyczek/kredytów w innych instytucjach finansowych to nie będzie przeszkód, aby otrzymać pożyczkę od VIA SMS PL.

Jak długo muszę czekać na decyzje związaną z udzieleniem pożyczki?

Twój wniosek rozpatrzymy niezwłocznie po zarejestrowaniu Twojej opłaty rejestracyjnej. Informację o dodarciu 0.01 zł z Twojego konta prześlemy do Ciebie SMSem.

Na jakie konto muszę wpłacić 0,01 zł (1 grosz) opłaty rejestracyjnej ?

Lepiej jeśli z listy banków (patrz poniżej) wybierzesz ten, w którym masz rachunek. W tym przypadku otrzymasz pieniądze  w ciągu 15 minut od pozytywnej decyzji.
  • 51 2490 0005 0000 4600 3522 2342 Alior Bank
  • 18 1090 1030 0000 0001 1595 2708 BZ WBK
  • 63 1020 1026 0000 1802 0182 9407 PKO Bank Polski / Inteligo
  • 51 1140 1010 0000 5387 5400 1001 BRE Bank SA / mBank / MultiBank
  • 62 1160 2202 0000 0001 8312 3466 Millennium Bank
  • 20 1240 2063 1111 0010 3870 2339 Bank Pekao SA
  • 79 1050 1012 1000 0023 5892 9863 ING Bank

Odbiorca: 

VIA SMS PL Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 123A
02-017 Warszawa

Tytuł przelewu:
Potwierdzam upoważnienie VIASMS PL do zapytań w bazach informacji gospodarczych, ID [Twój numer Klienta].

Nie korzystaj proszę z  firm oferujących możliwość błyskawicznych przelewów międzybankowych typu BlueCash.pl. Przelew powinien przyjść z Twojego osobistego konta, ponieważ na to konto będziemy w przyszłości przelewać Twoje pożyczki.

Jak mogę zmienić numer rachunku na który wypłacane są pożyczki?

Jeżeli Twoje konto znajduje się w jednym z banków z poniższej listy wyślij 0,01 zł (1 grosz) na nasz rachunek tego banku. Jeżeli nie masz rachunku w żadnym z poniższych banków prześlij 0,01 zł (1 grosz) na nasz rachunek w banku Millennium.
  • 62 1160 2202 0000 0001 8312 3466 Millennium Bank
  • 51 2490 0005 0000 4600 3522 2342 Alior Bank
  • 18 1090 1030 0000 0001 1595 2708 BZ WBK
  • 63 1020 1026 0000 1802 0182 9407 PKO Bank Polski / Inteligo
  • 51 1140 1010 0000 5387 5400 1001 BRE Bank SA / mBank / MultiBank
  • 20 1240 2063 1111 0010 3870 2339 Bank Pekao SA
  • 79 1050 1012 1000 0023 5892 9863 ING Bank

Odbiorca:
VIA SMS PL Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 123A
02-017 Warszawa


PAMIĘTAJ: Jeżeli chcesz, aby Twoja kolejna pożyczka została wysłana na nowy numer rachunku poczekaj z wnioskiem na informację SMS, że zaktualizowaliśmy ten numer w naszym systemie.


W tytule przelewu napisz :
Zmiana numeru rachunku ID Klienta (tu podaj swój numer Klienta VIA SMS PL)

Dlaczego mój wniosek o pożyczkę został odrzucony?

Wszystkie wnioski o pożyczkę wpływające do VIA SMS PL są poddawane szczegółowej kontroli pożyczkowej. Nasi Specjaliści są zobowiązani do stosowania złożonej procedury weryfikacji dostępnych danych. Tylko pozytywny wynik weryfikacji pożyczkowej na każdym etapie pozwala nam na udzielenie pożyczki. Wniosek może zostać odrzucony, gdy dane Klienta są wpisane w bazie dłużników (ERIF, BIG Infomonitor lub KRD), nie udało nam się skontaktować telefoniczne w celu weryfikacji lub weryfikacja ta nie przebiegła pomyślnie, Klient ma negatywną historię pożyczkową we VIA SMS PL lub ma aktualnie aktywną pożyczkę w naszej firmie- są to najczęstsze powody odrzucenia wniosku pożyczkowego.

Dlaczego muszę podawać adres swojego Urzędu Skarbowego w programie "Zaproś znajomego"?

Z tytułu otrzymania prowizji za osobę poleconą w programie "Zaproś znajomego" jesteśmy zobowiązani do wystawienia Ci deklaracji PIT – 8C, którą przekażemy po zakończeniu roku podatkowego w terminie do końca lutego na Twój adres w Twoim profilu użytkownika.

Co muszę napisać w treści przelewu rejestracyjnego?

Tytuł przelewu:
Potwierdzam upoważnienie VIASMS PL do zapytań w bazach informacji gospodarczych, ID [Twój numer Klienta].

Czy mogę mieć więcej niż jedną pożyczkę w tym samym czasie?

Nie, w danym okresie możesz wziąć tylko jedną pożyczkę.

Nie jestem zdolny do spłaty pożyczki w wymaganym czasie, co mam zrobić?

Jeśli jesteś niezdolny do spłaty pożyczki w uzgodnionym terminie, skontaktuj się z VIA SMS PL w celu dojścia do porozumienia i ustalenia terminu i sposobu spłaty pożyczki.

W przypadku braku spłaty pożyczki w wymaganym terminie firma VIA SMS PL będzie zmuszona do wyciągania konsekwencji zawartych w umowie:

  1. Naliczanie oprocentowania od zadłużenia przeterminowanego,
  2. Przekazanie sprawy na postępowanie przedsądowe,
  3. Przekazanie sprawy na postępowanie sądowe – nakaz zapłaty,
  4. Egzekucja komornicza.

Jaki jest koszt SMSa?

SMS wysłany pod numer 71200 kosztuje 1,23 zł z VAT.

Do kogo jest skierowany program lojalnościowy?

Program lojalnościowy jest skierowany do stałych klientów, wszelkie rabaty są naliczane automatycznie.

Do czego służy pole „Kod rabatowy”?

Pole kod rabatowy jest polem opcjonalnym i jest niezależne od programu lojalnościowego.

Godziny pracy VIA SMS

Pon.- Pt.: 8:00-22:00
Sob.: 8:00-18:00
Niedz.: 8:00-16:00

Godziny pracy Cashalot

Pon.- Pt.: 9:00-17:00
So.-Ndz.: NIECZYNNE