Pytania i odpowiedzi

Jaka jest dostępna oferta? 

Pierwsza pożyczka nie może przekroczyć kwoty 1500 zł. Po 7 dniach od spłaty pierwszej pożyczki Twój limit wzrośnie do 2000 zł. Kolejny limit w wysokości 2500 zł osiągniesz już po 7 dniach od spłaty drugiej pożyczki. Czwarty limit wynosi 3000 zł. Ostatni limit to 4000 zł - dostępny już od piątej pożyczki! W każdym z przypadków limit wzrasta po 7 dniach od daty spłaty.

Jak szybko udzielona pożyczka może znaleźć sie na moim rachunku bankowym?

Jeśli Twój bank jest obsługiwany przez system Dotpay to przyznane pieniądze będą przesłane do Twojego banku niezwłocznie od momentu rozpatrzenia Twojego wniosku. (Aktualna lista banków znajduje się na stronie naszego partnera).

Jeśli masz konto w innym banku to żądana kwota znajdzie się na Twoim rachunku maksymalnie w ciągu trzech dni roboczych licząc od momentu otrzymania wniosku.

Jakie dokumenty i komu muszę przedstawić aby otrzymać pożyczkę?

Nie wymagane są żadne dokumenty, tylko telefon komórkowy i konto w banku w Polsce. W niektórych przypadkach poprosimy Cię o przesłanie wyciągów z konta z 3 ostatnich miesięcy. Dla Państwa bezpieczeństwa prosimy o przesyłanie dokumentów w formacie ZIP

Czy mogę otrzymać pożyczkę jeśli mam zaciągnięty kredyt w banku lub w innej instytucji
finansowej ?

Tak. Jeśli nie masz nieterminowych spłat pożyczek/kredytów w innych instytucjach finansowych to nie będzie przeszkód, aby otrzymać pożyczkę od VIA SMS PL.

Jak długo muszę czekać na decyzje związaną z udzieleniem pożyczki?

Twój wniosek rozpatrzymy niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia Twojego konta bankowego. Informację zwrotną, dotyczącą decyzji wyślemy drogą SMS oraz mailową.

Jak mogę zmienić numer rachunku na który wypłacane są pożyczki?

Jeżeli Twoje konto znajduje się w jednym z banków z poniższej listy wyślij 0,01 zł (1 grosz) na nasz rachunek tego banku. Jeżeli nie masz rachunku w żadnym z poniższych banków prześlij 0,01 zł (1 grosz) na nasz rachunek w banku Millennium.
  • 62 1160 2202 0000 0001 8312 3466 Millennium Bank
  • 51 2490 0005 0000 4600 3522 2342 Alior Bank
  • 18 1090 1030 0000 0001 1595 2708 Santander
  • 63 1020 1026 0000 1802 0182 9407 PKO Bank Polski / Inteligo
  • 51 1140 1010 0000 5387 5400 1001 BRE Bank SA / mBank / MultiBank
  • 79 1050 1012 1000 0023 5892 9863 ING Bank

Odbiorca:
VIA SMS PL Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 123A
02-017 Warszawa


PAMIĘTAJ: Jeżeli chcesz, aby Twoja kolejna pożyczka została wysłana na nowy numer rachunku poczekaj z wnioskiem na informację SMS, że zaktualizowaliśmy ten numer w naszym systemie.


W tytule przelewu napisz :
Zmiana numeru rachunku ID Klienta (tu podaj swój numer Klienta VIA SMS PL)

Dlaczego mój wniosek o pożyczkę został odrzucony?

Wszystkie wnioski o pożyczkę wpływające do VIA SMS PL są poddawane szczegółowej kontroli pożyczkowej. Nasi Specjaliści są zobowiązani do stosowania złożonej procedury weryfikacji dostępnych danych. Tylko pozytywny wynik weryfikacji pożyczkowej na każdym etapie pozwala nam na udzielenie pożyczki. Wniosek może zostać odrzucony, gdy dane Klienta są wpisane w bazie dłużników (ERIF, BIG Infomonitor), nie udało nam się skontaktować telefoniczne w celu weryfikacji lub weryfikacja ta nie przebiegła pomyślnie, Klient ma negatywną historię pożyczkową we VIA SMS PL lub ma aktualnie aktywną pożyczkę w naszej firmie- są to najczęstsze powody odrzucenia wniosku pożyczkowego.

Czy mogę mieć więcej niż jedną pożyczkę w tym samym czasie?

Nie, w danym okresie można mieć tylko jedną aktywną pożyczkę.

Nie jestem zdolny do spłaty pożyczki w wymaganym czasie, co mam zrobić?

Jeśli jesteś niezdolny do spłaty pożyczki w uzgodnionym terminie, skontaktuj się z VIA SMS PL w celu dojścia do porozumienia, ustalenia terminu oraz sposobu spłaty pożyczki. Nasi Specjaliści z Działu Windykacji zaproponują wiele rozwiązań pomocnych przy spłacie zobowiązania – może być to nawet możliwość przesunięcia terminu wymagalności.

W przypadku braku spłaty pożyczki w wymaganym terminie firma VIA SMS PL będzie zmuszona do wyciągania konsekwencji zawartych w umowie:

  1. Naliczanie oprocentowania od zadłużenia przeterminowanego,
  2. Przekazanie sprawy na postępowanie przedsądowe,
  3. Przekazanie sprawy na postępowanie sądowe – nakaz zapłaty,
  4. Egzekucja komornicza.

Co to jest Kontomatik?

Osobom ubiegającym się o pożyczkę zależy na krótkim procesie weryfikacji i najszybszym otrzymaniu pożyczki. Taką możliwość dają właśnie usługi - Kontomatika. Umożliwia to natychmiastową weryfikację rachunku bankowego Pożyczkobiorcy. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie dostawcy. Wystarczy zalogować się przez specjalną platformę na swój rachunek bankowy. Wówczas następuje weryfikacja tożsamości i analiza historii rachunku. Dzięki takiej usłudze weryfikacja trwa krócej, więc jesteśmy w stanie podjąć decyzję o przyznaniu pożyczki w możliwe najkrótszym czasie.

Czy ViaSMS aktualnie posiada aktywne promocje?

Wszystkie aktualne promocje są dostępne tylko dla stałych klientów. Regulaminy promocji, są dostępne po zalogowaniu się na profil klienta w zakładce "Promocje".

Do czego służy pole „Kod rabatowy”?

Pole kod rabatowy jest miejscem do wpisania kodu z promocją obowiązującą danego dnia.

Godziny pracy VIA SMS

Pon.- Pt.: 8:00-20:00
Sob.: 8:00-16:00
Wnioski rozpatrywane są 24/7